Tolos participantes internacionales que van venir a España para tar nel salón de cates del Asturies Cider Festival que va tener llugar el sábadu 25 y domingu 26 de marzu. Bien llueu vamos anunciar el programa completu con toles actividaes profesionales y culturales de les que podrá esfrutase nesti festival pioneru en españa.

DOMAINE ANTOINE MAROIS

​Natural del Pays d’Auge, en Normandía, Antoine Marois creció entre pomaradas. Como ingeniero agrónomo en el sector vitivinícola, ha viajado por Francia y el extranjero, y después ha vuelto a casa para crear su propia finca. Su ambición es revelar el extraordinario potencial de estos terruños elaborando sidras excepcionales.

Para caltenela viva y única, la sidra precisa la menor intervención posible, pero rique una atención constante: clarificación natural, primer fermentadura con lleldos naturales en depósitos d’aceru inoxidable termorregulados ensin sulfitos, control de la fermentadura por aciu trasiegos repitíos, embotellado na propiedá y ensin carbonatación artificial.

CIDRERIE DU LEGUER

Les pumaraes caltener según l’agricultura ecolóxica, y entá más, ensin productos químicos. Les úniques dos operaciones son cortar el verde y podar les cañes. Contra parásitos y plagues tratamos de fomentar la fauna auxiliar.
Son un equipu nuevo y dinámico con Cédric a la cabeza, que realicen tol procesu d’ellaboración ellos mesmos: collecha a mano de les mazanes, clasificación, llaváu, trituración, prensado lentu de la magaya para llograr el máximu sabor, clarificación y separación de la pectina entá presente nel mostiu, fermentadura, embotellado y segunda fermentadura en botella.
D’esta miente, llogren auténtica sidra ecolóxico, ellaborada según el métodu tradicional, ensin sulfitos, ensin gluten, puru zusmiu.

WEIDMANN & GROH

En 1986, Reiner Weidmann decidió construyir una destilería para destilar la fruta local y, dos años dempués, llograron el primera brandy de frutes.
En 2006, el so xenru, Norman Groh, empezó a formase para convertise nun “destilador certificáu pol estáu” en Offenburg, según para la ellaboración de lleldaos y zusmios de frutes. Cola finalización de la formación siguió en 2008 la entrada na empresa y la fundación de “Weidmann & Groh GbR”. Non solamente ellaboren destilados de frutes, sinón tamién sidres monovarietales internacionalmente premiaes y reconocíes d’antigües variedaes de mazana alemananas, según cerveza y Whiskey .
Dende 2019, trés la muerte de Reiner Weidmann, convertir n’una empresa unipersonal, qu’inda ta dirixida por Norman Groh.

EDEL SIDER

Nos últimos años, la sidra de Hardanger púnxose de moda. Arita Åkre, de Nå, ye una de les que contribuyó a la creciente popularidá d’esta especialidá rexonal.
So la so marca EDEL, Arita y Gjermund producen zusmiu de mazana, llicor y sidra de Hardanger. Utilizando’l métodu Champagne y Charmant, la pareya desenvolvió de forma innovadora la sidra local. ¡Pero ye más fácil dicilo que faelo!
La sidra de Hardanger tamién se viende a restoranes noruegos ya internacionales con hasta trés estrelles Michelin.

ELEGAST

Elegast ellabora sidra tradicional a partir de mazanes de pomarada estándar holandeses.
Ellaboren una sidra natural a partir de puru zusmiu. Elegast recuéyese solo, se prensa solo y llogra una complexidá de sabor único al traviés d’una fermentadura lenta nos meses d’iviernu.

 

LITTLE POMONA

Trabayando cola so propia pumarada y con dalgunos de los cosecheros con más talentu de la so contorna, Little Pomona ellabora sidres, peradas y otres bébores lleldaes que falen de la tierra, que saben a collecha, qu’ilustren el maraviyosu patrimoniu sidreru sobro’l que s’asitia la rexón y que miren al futuru. Llanzada al mercáu per primer vegada en 2017, la hestoria de Susanna y James Forbes empezó unos años antes, cuando atoparon el güertu de los sos suaños en Thornbury, al norte de Herefordshire: 120 árboles con cuatro variedaes clásiques de mazana de sidra.
Little Pomona foi la primera en crear sidra seco acondicionada en barril con fines comerciales, y el so Root & Branch ganó adeptos al intre.

 

MR. PLUME

Māris y Dace Plūfáenme tol trabayu: dende l’espardimientu, el cultivu y el cuidu de -yos mazanes y -yos peres hasta la collecha, el zusmiu y la fermentadura. Conocencia adquirida tantu por trabayar nes meyores sidreríes de Francia y Austria , como por esperiencia propia dende 2010, realizando esperimentos con diverses técniques d’ellaboración de sidra y vinu.
Nel llagar tamién s’ellaboren vinos de frutes y bayes, según bebíes fuertes. La calidá ye’l so oxetivu: traten d’ameyorala de cutio, darréu. Non pueden faese bébores escelentes con cualquier fruta, solo cola meyor, por eso enfóquense en cultivar fruta ellos mesmos. Na seronda, de cutiu faen un safari de mazanes”: “Cacen” granes interesantes de les que collechen el cultivu y añeden les meyores candidates a la nuesa colección de variedaes. Les variedaes de mazana descubiertes por ellos yá s’ampliaron na pumarada: la mazana plateada de Pāvilosta y la mazana amargosa de Kaibala, según “Aizputes bumbiers” y otres especies úniques.

BLAKSTOC

Karl lleldó la so primer sidra cuando yera un mozu colexal, munchos años antes de tener la edá llegal pa probala. De magar, nunca dexó d’esperimentar con tou tipu de frutes y sabores. Esta pasión polos ingredientes naturales y les maravíes de la fermentadura ye compartida pol so equipu y refléxase na so gama de sidres innovadores. L’ingrediente principal de les sos sidres son les mazanes monteses de pumaraes de les llombes de Estiria. Esta forma de cultivu forma parte del so paisaxe dende va sieglos, d’ende que munches de les mazanes qu’utilicen sían exemplares d’antigües variedaes rexonales.
Son los primeres fabricantes de sidra d’Europa especializaos en lupulizar en secu los sos amiestos. Utilicen distintes variedaes de lúpulu para complementar los sos sabores y para consiguir el final frescu y amargosu que tantu gusta a los sos siguidores. Blakstoc significa “árbol vieyu” n’alemán medieval y representa la so creencia de que les pumaraes monteses non yá producen les meyores mazanes, sinón que tamién son la forma más ecolóxica de cultivales.

POMOLOGIK

Una nueva cultura de la sidra sueco surdió de los métodos tradicionales cola conocencia artesanal del equivalente de la uva nel norte, la mazana. Al traviés de la fermentadura natural y l’almacenamientu en barriques de carbayu, saquen a rellucir nueves espresiones de la mazana sueca que reflexen el llugar de crecedera y collecha. Sidra de verdá, ensin luxos.
Apasióna-yos una sidra artesanal sueca basada en 100% fruta con un enfoque nel orixe, el llugar de cultivu y la variedá. Non solo pol so bien y el de los sos veceros, sinón pol bien de los cultivadores de mazanes suecos. Mientres demasiáu tiempu, la sidra sueco basóse en concentraos y arumes. Si pueden camudar eso, tamién pueden dar a más llabradores suecos la oportunidá de ganase la vida col cultivu de mazanes.

ANXO CIDER

ANXO Cider (pronunciáu Ahn-Cho) ye un llagar artesanal de Washington DC inspiráu en sieglos de cultura sidrera americana y europea. La idea de ANXO surdió na mente del so fundador y copropietariu, Sam Fitz, mientres un viaxe que-y camudó la vida al País Vascu (España) y al West Country (Reinu Uníu), onde conoció la rica hestoria de l’agricultura y la fermentadura de la mazana.
La misión de ANXO ye llevar la cultura de la sidra a Estaos Xuníos creando ya importando les meyores sidres que son la espresión más pura de les mazanes coles que s’ellaboren. ANXO elabora la sidra del mismo modo que los vinicultores elaboran el vino, adoptando un enfoque “sólo manzanas”, utilizando únicamente manzanas y levadura. Fermentada en acero inoxidable o en recipientes de madera, el producto resultante no contiene azúcar ni gluten, es baja en carbohidratos, tan compleja como el vino y tan refrescante como la cerveza.

FLORIBUNDA

En 1959, Anton y Maria Werner convertir en propietarios de 3 hectárees en Salorno, al sur del Tirol. Nel suelu drenado llantáronse les variedaes Gravensteiner y Jonathan y alzáronse a palmetas. En 1994, Anton y el so fíu Franz cultivaron la pumarada de forma orgánica y en 2013 esti postreru fixo cargu de tola finca.
En 2015 decidieron dar una reblagada adelantre na ellaboración de toles sos sidres más acordes cola naturaleza y el so enfoque na pumarada, dando llugar a la nacencia de la marca propia de la finca Floribunda. Floribunda, porque la resistencia a los hongos de los sos árboles provien originariamente de el pumar montés xaponés Malus floribunda. Xuntu a Theolinde y Madalena, esforciar por reverdecer entá más la so pumarada y llevar a la botella les facetes de la maraviyosa fruta: refermentada, ensin sulfitos añedíos, 100% fruta y naturalmente turbia. Eso ye lo que son ellos guo ye lo que representa Floribunda.